Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

sobota 23. listopadu 2013

Vánoční trhy

Dnes dopoledne mi volala mamka, že jsou ve vedlejší vsi vánoční trhy. A jestli se tam nepojedeme mrknout.
Vzala jsem ještě kamarádku a kolem druhé hodiny jsme vyrazily. Auto vedle auta nevěstilo nic dobrého. Po docela dlouhém pátrání jsem našla skulinku kam jsem autíčko vměstnala. A vyrazily jsme na obhlídku.  A samozřejmě jsme i něco málo pokoupily. Náhodou jsem s sebou vzala foťák tak jsem udělala i pár fotek.

















Jo jo advent nám začíná již příští neděli a já nemám samozřejmě nic připraveno.  A to si říkám každý rok, že začnu uklízet a nakupovat vánoční dárky již koncem října. No letos už to v říjnu nestihnu tak snad to stihnu alespoň do Vánoc. A jak jste na tom s vánočními přípravami VY ????

Přeji pěkný zbytek soboty a
všechny vás zdravím
EvaLuna

4 komentáře:

  1. Pěkně zásobené trhy, tam bych si určitě něco vybrala:-))

    OdpovědětVymazat
  2. NA fotkách vidím spoustu krásných věciček.Z keramiky bych si určitě něco vybrala.
    Docela by se mi hodila pícka na jablíčko.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Blani, tak tu už mám doma od loňska. Je to bomba ...........

      Vymazat