Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

neděle 10. listopadu 2013

Zahráváš si s ohněm

Tedy ne já, ale hlavní hrdinka ve stejnojmenné knížce od autorky Nory Robertsové. Knížku jsem popadla v knihovně tak nějak náhodou a rozhodně jsem nešlápla vedle.
Hlavní hrdinka Rowan, přezdívaná Švédka pracuje v elitní požární jednotce. Působí sice jako křehká blondýna, ale opak je pravdou. Od jedné akce při které zahynul její kolega  a kamarád v jedné osobě se teprve začnou  dít věci. Knížka má spád, jsou tam vtipné hlášky, je tam napětí a romantika. Dneska jsem ji konečně dočetla. Málem jsem dneska ani  nestihla uvařit oběd, říkala jsem si ještě jednu stránku a potom ještě jednu a potom už jsem vyletěla jako střela a začala honem vařit. Nakonec vše dopadlo dobře. Oběd i knížka. Už dlouho se mi nestalo, že jsem do poslední chvíle nevěděla kdo je vrah. Snad si mohu dovolit prozradit, že zahradník to nebyl, protože v knížce se žádný nevyskytuje.



Taky jsem si koupila obří klubko vlny na háčkování v KIKu. Má celkem 500g a návin CCA 1.125 m.
Je to 100 % ACRYL.
Můj původní záměr byl uháčkovat z toho sukni, co z toho nakonec bude tak to opravdu netuším. Ale co, alespoň se po večerech zabavím. 








A tohle je motiv, který mám vybraný. Tak uvidím co z toho nakonec vznikne ................



Děkuji za návštěvu a přeji všem pěkný zbytek víkendu
Zdraví EvaLuna

2 komentáře: