Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

neděle 3. listopadu 2013

Africký kotlík, KOKA sušenky a propršená neděle

Nevím jaké je počasí u vás, ale u nás je dnes celý den zataženo a prší. Takové počasí mám ráda, když se můžu někam zašít s pěknou knížkou nebo háčkem v ruce. A já mám dnes k dipozici obojí ...........

Dnes jsem vařila k obědu něco na způsob Afrického kotlíku podle Pavla Vítka z pořadu VIP Prostřeno. Recept jsem pojala hodně volně, něčeho jsem tam dala víc, něčeho méně, něco vůbec a něco navíc.
A vznikla z toho jakási omáčka, kterou jsem podávala s rýží. Všem chutnalo a tak to má být.



Já jsem si tenkrát knížku objednala............. byla jsem zvědavá na ostatní recepty
Můj kotlík byl dnes na hony vzdálený originálu, ale bylo to opravdu dobrý ...........


 A protože se kotlík tak nějak dělal sám, rozhodla jsem se upéct KOKA sušenky, které jsou v naší rodině velmi oblíbené.

Bohužel jsem je dnes upekla jen z jedné dávky, která čítá 40 kousků této dobroty a to byla chyba.
A tak jsem za hodinu pekla druhou várku. Ale je pravda, že s těstem se dobře pracuje a sušenky jsou upečené za chvilku. Na plech se vejde přesně 20 ks a z dávky jsou dva plechy. Já jsem pekla na horkovzduch asi 15 minut.
Kdyby chtěl někdo recept tak tady je odkaz:
http://www.mimibazar.cz/recept.php?id=139020

a tady výsledek


těsně před pečením








Ten kokos dělá opravdu divy ...........


Všechny vás zdravím a děkuji za návštěvu
EvaLuna

Žádné komentáře:

Okomentovat