Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

úterý 12. listopadu 2013

Je to silnější než já

Dneska jsem šla nakoupit nějaký proviant domů, protože zásoby v lednici se začaly nebezpečně ztenčovat.
Na tom by samozřejmě nebylo nic divného. Horší bylo, že jsem tak nějak šla zkontrolovat co je nového v KIKu. Je to hned vedle tak na nějakém tom kroku navíc přece nesejde. No nesešlo, jenom mě to stálo nějaké ty kačky navíc. Ale posuďte sami, nechaly byste to tam ????? Já jsem prostě nemohla. A tak jsem si domů přinesla svícen, polštářky a hrnečky. Ale ty jsou božííííííííííí.









polštářky mám dva, měli ještě v bílé barvě



hrnečků není nikdy dost




a svícen


 A to je dnes vše
přeji pěkný večer
EvaLuna


2 komentáře:

  1. Jó, hrnečky bych brala taky.... ale Kik tu nemáme ... naštěstí:-))))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano v tomto případě stojí štěstí na tvé straně

      Vymazat