Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

sobota 28. května 2016

Snaha se taky cení .........

Dorty nepeču a to z jednoho prostého důvodu - neumím je. Přesněji řečeno, nikdy jsem je neuměla, neumím je a nikdy umět nebudu. Nemám na to trpělivost a nejsem na to ani šikovná. Výtvory, které vídávám na vašich stránkách mohu jenom hluboce obdivovat. Buchty nebo bábovky, ideálně hrníčkové typu zamíchej všechno v jedné misce, nalij do pekáče a šoupni do trouby patří mezi mé oblíbené. Ale jak jsem tak projížděla internet, padl můj zrak na stránkách PRADOBROTY na Míša dort. Vypadal skvěle !!!A tak jsem podle přísloví : NIKDY NEŘÍKEJ NIKDY nakoupila ingredience a začal jsem se pokoušet o něco, co by v závěru akce mělo vypadat jako dort. Recept jsem udělala z jedné a půl dávky, protože mám větší dortovou formu. A potom jsem se k tomu postavila čelem . Jak k této výzvě, tak ke kuchyňské lince.

Když dorazil synek s posilovny tak už to v bytě vonělo jako v cukrárně. A hned, abych mu dala ochutnat. Měl docela smůlu, protože korpus se musel nechat vychladnout, potřít tvarohem a na závěr polít čokoládou. Nahoru jsem dala vlašské ořechy a bylo hotovo.


Budu k sobě upřímná, na obrázku na blogu vypadal dort mnohem, ale mnohem luxusněji. Ale byl to můj první a já jsem na sebe byla hrdá. Ohlasy na něj byly více než kladné tak co si může takový amatér jako já více přát.

Dort byl vlastně takový můj pokus jako dárek k manželovým narozeninám a synovu svátku. A myslím, že svůj účel nakonec splnil na jedničku.


Přeji vám krásný a slunečný víkend
všechny vás zdravím
vaše EvaLuna

Žádné komentáře:

Okomentovat