Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

čtvrtek 5. května 2016

Musím si dávat pozor ....

na to, co si přeji. Jak jsem psala v minulých příspěvcích, přihlásily jsme se s kamarádkou na kurz redukce váhy.  Úmyslně už nebudu psát hubnutí, protože moje tělo asi vyhlásilo stávku. Kila se mně drží a vypadá to, že se hned tak nepustí. Ale abych vysvětlila nadpis. Minule když jsme odcházely, tak jsem hudrala, že jenom cvičíme a posilujeme. A to jsem prosím absolvovala svůj první kruhový trénink v životě. Život mi zachránilo asi jenom to, že nás bylo hodně a tak jsme každý cvik cvičily jenom krátce. Ale to horší mě mělo teprve čekat. V úterý nás přišlo méně, a tak jsme se vešly do tělocvičny, kde stály stroje jejichž honosný název zněl K2. Už za malou chvilku jsem se měla dozvědět co přesně tahle zkratka znamená. Cvičení na tomhle " mučidle "  opravdu předčilo všechna moje očekávání. Za 10 minut chůze jsem byla červená jako ředkvička, bolely mě nohy a nestačila jsem s dechem. Vzhledem k tomu, že tohle měla být jenom ukázka, s přestávkami na pití mezi jednotlivými písničkami jsme šlapaly " JENOM " asi 30 minut. Hrůza, děs a běs !!! Nikdy více, nohy mě bolí ještě dneska.
Takže z toho plyne poučení: DEJ SI POZOR NA TO, CO SI PŘEJEŠ. MOHLO BY SE TI TO SPLNIT !!!!
A poučení číslo 2 - nenávidím K2 !!!!



Ale jinak kurz parádní, hodně se zasmějeme, probereme jídelníčky a samozřejmě si hodinku zacvičíme.
Doufám, že příště už to bude zase jenom normální cvičení.
PROSÍM !!!!!

Všechny vás zdravím
vaše EvaLuna


2 komentáře:

  1. To bych fakt nedala :o)). Já jedině na kolo, rychlá chůze, výšlap v horách, plavání. S těmito "trapiči" bych kamarádka nemohla být. Obdivuji toho, kdo chodí do fitka rád :o)).
    A přeji Evo, aby tělo začalo reagovat. Říkej si neustále - jak krásně hubneš, jak jdou kila dolů a dolů.
    Držím palce.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Álo, moc děkuji za komentář i za podporu v hubnutí .........

      Vymazat