Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

sobota 14. května 2016

CAVEMAN

Všechny vás zdravím do krásného sobotního dne. Na stránkách o počasí sice vyhrožovali deštěm a razantním snížením teploty až o několik stupňů než bylo v týdnu, ale zatím to tak není a já jsem za to opravdu ráda.
Ve středu jsem byla v divadle na one man show s názvem CAVEMAN. Návštěvu představení předcházelo poněkud hektické odpoledne, ale stihla jsem vše, i když s odřenýma ušima.
Kolem čtvrté jsem dorazila domů s nákupem a začala jsem rychle vařit. V hlavě jsem měla vymyšlené asi tři recepty, ale nakonec jsem uvařila čtvrtý. Krůtí maso se zeleninou a bulgurem, což se mi zdálo na čas nejrychlejší. Nakonec krůtí maso je orestované za chvilku, uvařená zelenina taky a o bulguru snad nemá cenu se ani zmiňovat.  Všechny ingredience smíchat v pánvi wok  mimochodem, ta je opravdu k nezaplacení a mohla jsem se věnovat přípravě k odjezdu.




 Plán byl odjezd lehce po šesté hodině. Bohužel to tak úplně nevyšlo, takže jsem s vyplazeným jazykem běžela k autu chvilku před půl sedmou, a to už byl čas opravdu na " krev ". Celou cestu jsem se modlila, aby nebyla Plzeň ucpaná. Naštěstí jsem projela docela v dobrém čase, ale vzhledem k tomu, že bylo nějaké představení i ve Velkém divadle chtělo to hodně štěstíčka, aby se našlo alespoň jedno parkovací místo. I tam jsem měla štěstí. To mě opustilo ve chvíli, kdy jsem zjistila, že mám v peněžence doslova pár korun na parkovací lístek. A protože návštěvníci divadel nechali všechno na poslední chvíli jako já, byl u automatu nával a ještě ke všemu tvrdohlavý automat vyhazoval mince jak se mu zlíbilo.  Takže pán přede mnou měl sice v ruce haldu drobných, ale nějak se mu nedařilo je do vzpouzejícího se automatu naházet. Když už se konečně zadařilo, přišla jsem na řadu já, se svými umaštěnými drobnými v ruce. Chvilku jsem taky zápasila, ale nakonec se podařilo a já jsem mohla celá splavená běžet do divadla. Dorazila jsem za 10 minut sedm. Divadlo bylo od sedmi.
Ale musím říct, že celý tenhle sprint stál za to. Bavili jsme se skvěle.



Takže pokud budete mít tohle představení někde shlédnout, vřele doporučuji.

Přeji vám všem pěknou a slunečnou sobotu
všechny vás zdraví
vaše EvaLuna

Žádné komentáře:

Okomentovat