Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

neděle 22. května 2016

Nakupuji

Všechny vás zdravím do krásného slunečného dne. Dnes má být teplíčko, meteorologové slibují až 28 stupňů. A podle sluníčka za oknem to vypadá, že jim předpověď vyjde.
Já jsem pod tíhou zážitku z představení CAVEMANA zašla do knihovny a půjčila jsem si knížku, od které si slibuji, že mi osvětlí jak to s těmi muži a ženami vlastně je.


Tak jsem sama zvědavá, jestli se v ní dočtu něco nového co ještě nevím. Beru to spíše jako recesi a pobavení. Zatím leží v regále a čeká až budu mít čas si ji přečíst.

Nakoupila jsem pár kytiček do záhonku a také pár semínek, které již nedočkavě čekají až je zaseju.
Zatím to na zahrádce vypadá jako po výbuchu bomby tak doufám, že se chudinky dočkají.




Zatímco kytičky si již hoví v záhonku, semínka na svůj velký den zatím čekají.


Odpoledne se chystám na zahrádku tak uvidím, jestli se mi podaří posunout o kousek dál.
Na druhou stranu si říkám, že Řím taky nestál za den a kdo si počká, ten se dočká.

Přeji všem krásnou neděli
všechny vás zdravím
vaše EvaLuna



Žádné komentáře:

Okomentovat