Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

neděle 1. května 2016

JAK SE ZBAVIT NEVĚSTY

Všechny vás zdravím do krásného nedělního rána. Včera byl konečně po dlouhé době den jako malovaný a tak jsme vyrazili se starším synkem na zahradu. Kátrovat hlínu, které je tam opravdu velký kopec, a protože kluci nemají moc čas jsem ráda za každou pomoc. Zatím zbývají z té haldy překátrovat asi ještě 2/3 takže máme ještě na další víkendy práci zajištěnou.



Tuhle kytičku jsem koupila v zahradnictví, ale protože u ní nebyl žádný lístek co to je tak sama nevím co jsem si to do záhonu vlastně zasadila.


A tohle by měl být asi pryskyřník.
Uvidím jak se bude novým rostlinkám dařit a jestli u mne budou spokojené.

Večer jsme byly domluvené s kamarádkou na návštěvě kina. V klidu jsme si koupily lístky a šly na kafíčko a zákusek.

Na ČSFD jsem shlédla recenze k filmu, který jsme chtěly navštívit a protože názory na něj byly vcelku negativní, věděly jsme do čeho jdeme.

Kritiky ohledně filmu nelhaly, ale když se jdete do kina jen pobavit a nečekáte od něj akci ani hluboké myšlenky, nejste zklamáni. Je to taková rodinná komedie ze života, ve které se mi líbily hlavně výkony Lenky Vlasákové a Jany Švandové, v roli matky, které leží blaho její dcery na srdci.
A tak koná ve jménu " dobra " i když to ostatním komplikuje život. Ale ne nadarmo se říká, že cesta do pekel je dlážděna samými dobrými úmysly.

Užijte si dnešní krásnou neděli
všechny vás zdravím
vaše EvaLuna

2 komentáře:

  1. Evi ten pryskyřník z rudě červené je krásný! Hlínu kátrujete na záhony, nebo třeba na srovnání trávníku? A recenze filmu je fajn ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hlíny se potřebuji zbavit, mám tam haldu jako hrom. Dávám ji jak do záhonů a vysypáváme s ní i nerovnosti trávníku. Už se těším jestli to někdy srovnáme, že tam bude rovina a ne rumiště. Zatím to nevypadá ....

      Vymazat