Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

neděle 8. května 2016

ZAHRADNIČÍM

nebo v mém případě se o to spíš pokouším. V pátek jsem si zajela do Plzně pro nějaké přírůstky na ten můj ubohý plácek. Jak se ukázalo, nebyl to úplně ten nejlepší nápad, všude fronty. Na silnicích i v zahradnictví, lidí všude jako mlhy. A protože kytky kupuji podle toho co mé oko momentálně vidí, koupila jsem nakonec jenom pár přírůstků.


bohatě kvetoucí TAŘIČKA s modrými plnými květy, plazivý růst. Plně mrazuvzdorná. Na netu dokonce psali, že by měla vydržet teploty do - 34 stupňů, ale to doufám nebude potřeba.



I tato rostlinka je trvalka a měla být být taktéž mrazuvzdorná do - 34 stupňů


A poslední z mého přírůstku je Lupinius - nebo-li vlčí bob. Mně se tato kytička vždycky moc líbila, ale když jsem si na netu vyhledala, že je docela dost jedovatá, ještě o jejím setrvání na mé zahrádce popřemýšlím. Na druhou stranu si říkám, že když jsou jedovaté i narcisky, které tam již mám, dám jí možná ještě šanci.
Co si myslíte vy ????

Jinak synek uloupl z mé hromady hlíny zase kousek, takže se hromada na kátrování  zase zmenšila o pár " centimetrů " .

A to je z mého zahradnického okénka vše.
Dnes je svátek matek, takže nezapomeňte potěšit maminky alespoň malou kytičkou.

Přeji vám krásnou slunečnou neděli.
všechny vás zdravím
vaše EvaLuna



Žádné komentáře:

Okomentovat