Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

středa 20. dubna 2016

Pokračuji ....

Pokračuji, nebo se o to alespoň snažím ve všem, co jsem si naplánovala.
Snažím se hubnout, snažím se číst, snažím se o zahradničení. Zatím mi nic z toho nejde tak, jak bych si přála.
Včera jsem byla opět v knihovně před návštěvou kurzu jarní očisty. Úbytek váhy podle posledního vážení 0,9 kg !!!! Zapisování všeho mi pomáhá mít přehled o tom, co celý den sním a vypiji. Zatím válčím statečně, ale výsledky nejsou moc vidět. Ještě štěstí, že si v tomto směru nedávám žádné vysoké cíle. Když se mě ptali kolik kg bych si představovala ubrat krčím rameny. Nechávám to na mém těle, ono si řekne samo. Samozřejmě jsem si vědoma toho, že málo piju, nejím skoro vůbec zeleninu, ale snažím se si to uvědomovat a pracovat na tom. U pití mám problém ten, že nemám skoro pocit žízně. Ale na kurzu jsem zjistila, že nejsem ani zdaleka sama.
V knihovně jsem si vybrala dvě knížky od Dominika Dána a jednu co mi padla do oka.
Jmenuje se Láska v Provenci od Bridget Asherové tak uvidím co se z ní vyklube. Knížky od Dominika Dána jsem si vybrala na doporučení kolegy.




Zahradnice nejsem ani trochu. Obdivuji všechny, kteří rozeznají víc jak 20 druhů květin. Ale učím se a vzápětí zapomínám. V Hornbachu jsem si koupila cibulky IRISŮ, tak uvidím jestli z nich něco bude. Ale zatím je na ně ještě čas. A také mi tam padly do oka hyacinty, jeden fialový a jeden bílý. Ty už si hoví v záhonu a zatím to vypadá, že jsou spokojení.


Všechny vás zdravím
vaše EvaLuna

Žádné komentáře:

Okomentovat