Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

neděle 17. dubna 2016

Žena činu

Všechny vás zdravím do upršeného víkendu. Práce na zahradě, kterou jsem si naplánovala vzala skoro za své. Včera jsem na zahrádce sice byla, ale jenom chvilku. Všechno bylo mokré, ale já jsem byla zasadit jenom pár kytiček co jsem si koupila na záhonek, aby chudinky nestrádaly. Ale všechno zlé je k něčemu dobré, tak doufám, že jim deštík pomůže se v novém prostředí uchytit.
V pátek se mi do ruky dostala příloha z Mladé fronty, kde mě velmi zaujal článek s doktorem Janem Hnízdilem, a protože jsem žena činu a měla jsem cestu do města, zastavila jsem se mimo jiné i v knihkupectví. A koupila jsem si hned dvě jeho knihy. Už se těším, až si je přečtu.








Od doby kdy jsem zase začala znovu intenzivně navštěvovat knihovnu zase čtu na mé poměry docela dost, hlavně večer kdy v televizi stejně nic nedávají. Ale o tom zase někdy jindy.


Přeji vám všem, aby jste si o víkendu odpočinuly a načerpaly nových sil do nového týdne.
Všechny vás zdravím
vaše EvaLuna

4 komentáře:

  1. Tak text z obalu knížky Zaříkávač nemocí je pravdivý, ale kde takového lékaře hledat, když moje kamarádka, dlouholetá zdravotní sestra, říká že všichni lékaři jsou po 20letech vyhořelí :-/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Možná právě proto změnil svůj způsob života aby se mu toto nestalo:)

      Vymazat
  2. Jejda jak závidím čas věnovaný četbě !! moc chválím ♥ Iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Čtu po večerech a po chvilkách. V televizi věcí které bych opravdu musela vidět zase tolik nedávají.

      Vymazat