Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

úterý 5. dubna 2016

Začínám ..........

Nevím jak to máte po zimě vy, ale já se vždycky v zimě tak " trošku " zakulatím. Tělo má potřebu vytvořit si OTP ( rozuměj okrasný tukový polštář ) z důvodů mě zcela neznámých. Ale moje tělesná schránka se zřejmě připravuje na možnost návštěvy  Aljašky nebo Sibiře a má o mě obavy, abych tam náhodou nezmrzla. Když už se mi přestaly vytahovat i elastické džíny tak mi shodou okolností volala kamarádka, že by potřebovala dát dolů nějaké to kilo. Chtěla se přihlásit do kurzu hubnutí spojeného s cvičením.
A tak jsem dnes absolvovala první lekci. Mělo by jich být celkem 12 tak jsem sama zvědavá, jestli to na mě zanechá nějaké následky v podobě úbytku váhy.
Dnes byla první seznamovací hodinka a v závěru cvičení. Jestli existuje kategorie mínusová kondička, určitě do ní patřím. Když jsem byla přesvědčená, že se cvičitelka musela splést a jedeme cvičení přes hodinu pohledem na hodiny jsem zjistila, že cvičíme teprve 20 minut.
Jako přežila jsem, ale bylo to tak tak.
Máme si v průběhu týdne zapisovat  co všechno sníme a vypijeme tak mám obavy, aby mi ten malý papírek na to vůbec stačil. Když bude nejhůř, použiju kolonku sportovní aktivity, protože ta zůstane určitě prázdná.
zdroj google

Kdybych to byla věděla, dojedla jsem ty čokoládové bonbony co mám schované v práci v šuplíku už dneska.
zdroj google

Takže mi držte palce, ať se mi povede zítra ráno slanit z postele, protože jsem si dnes určitě protáhla i svaly, o kterých nemám ani páru, že je vůbec na těle mám.

Takže sportu a hubnutí ZDAR !!!!

všechny vás zdravím
vaše EvaLuna


Žádné komentáře:

Okomentovat