Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

středa 6. dubna 2016

A zapisuji ....

Jak jsem se včera zmínila, zaplatila jsem si Jarní kurz hubnutí. Na kurzu se nás sešlo poměrně dost, tuším že cca 15 + 1. Ta jednička znamená mužský element, který u mě okamžitě získal body za odvahu. Přihlásit se do kurzu hubnutí se samými ženami je na jedničku s hvězdičkou.
Včera byly dvě hodiny teorie, kde jsme nakousli téma správného stravování a dostali jsme lístek na  kterém byly dotazy typu " Proč chci zhubnout, Co udělám až zhubnu " a podobně a tak jsme všichni vesele zapisovali. Odpovědi byly z 90% stejné. Nadváha, nespokojenost se sebou samým, fyzička a v neposlední řadě obnovení šatníku o nějakou tu velikost menší. Plavková sezóna se blíží, je třeba vyrazit do boje s tukovými polštářky.
Některé spolubojovnice již v minulosti tento kurz navštívily a všechny měly jen samé pozitivní zážitky. To mě utvrdilo v přesvědčení, že jsem udělala dobře, když jsem na nabídku kamarádky kývla.
Po úvodu následovalo vážení. Pro mě šok, protože váha navážila ještě o dvě kila více, než mi ukazuje váha doma a na kterou lezu jen v nouzi nejvyšší a jen párkrát do roka. Ta potvora jedna vážící to musela snad udělat schválně. Měření pasu již byla úplná maličkost. Lektorka sice měla trošku potíž ho najít, ale je zcela logické, že je potíž najít pas u někoho, kdo ho nemá. No nakonec jsme to daly, obě.

Na konci lekce jsme dostali list,na který si budeme po dobu 12 týdnů zapisovat jídlo a pití.
Takže já jsem dnes pilně jako včelička zapisovala vše, co jsem snědla a vypila v průběhu den.
Byla jsem poctivá a napsala jsem i čokoládový bonbon. Ten jsem totiž sníst musela, protože byl chudák poslední a mě ho bylo líto.

A ještě tečka na závěr. Víte, že když si dáte večer 2 dcl vína nebo láhev piva tak je to jako kdyby jste snědli 1 tukový rohlík ????? A že v jedné lahvi kofoly je přibližně 20 kostek cukru ???

To je jen takové zamyšlení nad tím, co všechno vlastně vypijeme a sníme během dne.
A mnohdy si ani neuvědomíme kolik to všechno ruku v ruce má kalorií.


Takže ne takto ....


Ale takto .....

všechny vás zdravím
vaše EvaLuna

Žádné komentáře:

Okomentovat