Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

středa 1. června 2016

Na vaše riziko .........

v hlavní roli Chantal Poullain a Jiří Schmitzer.

Včera jsme s kamarádkami navštívily divadelní představení. Popravdě, na to, že se mělo jednat o psychologický příběh s komediálním nádechem, asi ano, ale měla jsem z tohoto představení smíšené pocity, které moc neumocnilo ani to, že občas bylo oběma hercům špatně rozumět.

Kdysi úspěšná francouzská šansoniérka přijíždí do Anglie převzít dům po svém právě zesnulém otci. S domem je však spojeno " věcné břemeno ", které představuje jeden muž.

To však nic neubralo na výborném výkonu obou herců, které vidět naživo byl opravdu zážitek.
Chantal Poullan je krásná žena a byla radost se ní dívat. Francouzský šarm opravdu nezapřela.

Jiří Schmitzer jí sekundoval více než zdatně, ale celkový dojem z děje byl tak nějak průměrný.  Místy jsme se opravdu zasmáli, ale asi nejsem až takový znalec divadelních představení jak jsem si myslela.......

Takže pevně doufám, že jsem se s těmito úžasnými herci nesetkala na živo naposledy. Jenom doufám, že to bude příště v lepší hře.

Přeji všem krásný den
vaše EvaLuna


Žádné komentáře:

Okomentovat