Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

středa 22. června 2016

Hlava na slunci, nohy ve stínu ....

Touhle hláškou mě zaujal návod na zasázení Clematisu nebo-li plaménku na internetu. Já jsem totiž asi před měsícem kroužila kolem regálů s kytkami v LIDLU a Clematisu tam měli několik druhů za slušnou cenu.

Koupila jsem si dva, dala je na balkón, občas zalila a nechala je v klidu v očekávání jejich velkého dne, kdy budou přesazeny na zahradu. Zřejmě byli vděční i za takovouto péči, protože začali pouštět další výhony. A protože už jsem mezitím připravila místo kam je zasadím, koupila jsem si v OBI dvě podpěry, aby se ti dva chudáci měli o co opírat. A  dnes jsem oba krasavce zasadila.

Teď už to bude chtít nějaké to sluníčko, kterého by měli podle meteorologů dostat dosyta a pravidelnou zálivku, i když s tou to bude asi horší.

Ale jak jsem psala v minulém článku, u mě na zahradě přežijí jen ty nejsilnější a nejvytrvalejší.











A tohle cosi jsem koupila v OBI, zasadila do květináče a zatím dobrý.





Sbírka netřesků se rozrostla o dva nové druhy.

A to je z mého dnešního zahradnického okénka vše.

všechny vás zdravím
vaše EvaLuna

Žádné komentáře:

Okomentovat