Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

neděle 19. června 2016

Třesky, plesky - NETŘESKY

Na mé zahrádce, která bohužel pořád vypadá jako by se přes ni přehnalo tornádo mám takový maličký plácek u altánku. Jenže co s ním ? Moje volba padla na netřesky. Ty jediné by snad mohli přežít moji péči .....snad. Asi to tak mělo být, protože na páteční posezení s kamarádkou jsem míjela stánek s výprodejem květin. A světe div se !!! Ve výprodeji tam měli i několik druhů netřesků. Takže na kávičku jsem dorazila i s plnou igelitovou taškou . Včera jsem je jela na zahradu zasázet a tohle je výsledek.



Samozřejmě, že tohle ještě není finální úprava " záhonu ", musí se tam dodat ještě spousta kamenů a kamínků, protože na internetu psali ( a strejda google má vždycky pravdu ), že netřesky mají rády malé kamínky, aby jejich růžice na zemi neuhnívali. Takže tohle je jenom takový začátek. A taky mi došla zemina. Zítra musím vyrazit směr Hornbach nebo OBI .



A když už jsem započala s mým veledílem na jehož konci by mělo být úchvatné zákoutí s netřesky, objednala jsem si dnes na netu ještě několik nových druhů.



Takže pokračování příště ........

všechny vás zdravím
vaše EvaLuna

2 komentáře:

  1. Netřesky jsou moc hezké a uvidíš, že zákoutí vykouzlíš překrásné. Přeji Evo krásné dny.
    Ála

    OdpovědětVymazat