Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

neděle 26. června 2016

Keramický trh

Dnes dopoledne jsem se byla s mami podívat na keramickém trhu.
Moje představa hliněných ptáčků vzala za své hned poté, co jsem obešla těch několik stánků, co tam byly. Účast prodejců letos nebyla velká, možná i proto, že včerejší bouřka mnohé z nich odradila.
Nevím. Nakonec jsem tam objevila takové malé a dva z nich si koupila. Budou mi chybět jenom nějaké tyčky, na které je napíchnu. Takže moje mise byla úspěšná jenom částečně. Ale já si určitě poradím. Ono mi taky nic jiného nezbude. Koupila jsem ještě nějaké vtipné magnetky a záložky do knih, které použiji jako malé dárečky. Takový je plán.
A ještě jsem domů koupila dva sirupy na mlsání. Fotky vložím příště, protože nákup mám zatím v autě. Jela jsem totiž ještě na nakoupit a už jsem ty moje úlovky prostě nepobrala. Takže fotky dodám až příště.




U tohoto stánku jsem si koupila magnetky a záložky do knížky.




Tohle bylo velké pokušení, ale potom jsem si řekla, že to vlastně nemám kam dát. Moje netřesky mám všechny na záhonku.








A to je z mé dnešní návštěvy trhu všechno.

Přeji vám všem krásný zbytek neděle.

všechny vás zdravím
vaše EvaLuna

2 komentáře:

  1. Tak na té fotce s červenou keramikou, nebo na té poslední bych si vybrala :-) Budu muset na podzim vyrazit na hrnčířské trhy do Berouna :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Což o to, já bych si vybrala také, ale už to nemám kam dávat.

      Vymazat