Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

sobota 2. července 2016

Hledím na .....HLEDÍK

V týdnu jsem ( už zase ) navštívila zahradnictví. Jela jsem sice vyřizovat něco úplně jiného, ale když už jsem byla poblíž. Výsledek ? Čínské karafiáty fialové barvy, čínský karafiát červeno-bílý a hledíky. Líbilo se mi, že mají v květináčku vždy dvě barvy a když jsem celý ten chumel květin naskládala do použité umělohmotné podložky na květináče co mají v každém květinářství volně ležet vypadalo to naprosto nádherně. Bohužel nepatřím k lidem co si napřed nastudují kam by se jaká kytička hodila, ale když se mi líbí, prostě si jí koupím, někam zasadím a ono to vždycky nějak dopadne. Ve středu jsem zasadila na záhon a teď mi nezbývá než čekat jestli se bude hledíkům na záhonu dařit.



Na internetu jsem si totiž přečetla, že vyžadují slunné stanoviště, nesnášejí dlouhodobé přemokření a jílovitou půdu. Takže asi budu mít smůlu. Na záhonek jde slunce jenom ráno, půda není nic moc, takže se v ní docela drží voda a že by byla nějak zásobená živinami, to ani omylem.
Takže jediné co pro ně můžu udělat je, že je budu každých 14 dní přihnojovat tedy pokud konečně přestane pršet.


Dneska jsem nemusela vařit, takže jsem plna odhodlání vyrazila na zahradu. Asi po hodině se zatáhla obloha a začalo pršet. Jako fakt hodně. Takže následoval odjezd domů. A když už jsem musela práci na zahradě vzdát kvůli počasí, tak jsem si vzala do ruky knížku. Do obýváku na gauč neprší a tak jsem si udělala kávičku a celé odpoledne jsem si četla. Prádlo čekající na vyžehlení jsem statečně ignorovala.



Když jsem byla naposledy v knihovně tak jsem neměla moc času na vybírání knih. A tak jsem popadla tuhle něco a támhle něco a výsledkem asi bude nějaký zamilovaný mix knížek, co se hodí ke čtení při prázdninovém opalování na lehátku. Tedy když zrovna neprší.

Julii Garwood mám ráda, nejraději od ní mám romány ze skotské divočiny, ale tenhle byl ze současnosti. Takže jestli máte chuť na trochu vzrušení, lásky a nečekaných zápletek tak směle do čtení. Já už mám dočteno.

Tohle je stručný obsah knížky, který je na internetu:

Kate MacKennová z Charlestonu v Jižní Karolíně dosud vedla život naplněný úspěchy a dokázala skvěle vyřešit každý náročný úkol. Teď se však zdá, že se proti ní hrozivě spikl osud. Během recepce, kterou pořádá její přítel, majitel galerie, Kate málem zabije výbuch. Doma ji zdrtí zpráva, že prosperující firmě, kterou od základů budovala, hrozí nebezpečí: ukáže se, že Katina zesnulá matka poskytla podnik jako záruku za obrovskou půjčku, již je nutné splatit do tří týdnů. 

Pak následuje telefonát Katiny nejlepší přítelkyně Jordan Buchananové, která leží v bostonské nemocnici a čeká na operaci. Kate navzdory veškerým starostem za ní okamžitě odjíždí. Jakmile se dovídá, že Jordan bude brzy v pořádku, opustí Kate její zdánlivá rozvaha a poddá se křehkým citům. Udělá něco, co je pro ni zcela netypické: stráví noc milováním s Jordaniným bratrem Dylanem. Poté odjíždí domů, odhodlaná vrátit se k životu ve starých kolejích a zachránit svůj podnik. Ale tragickým událostem ještě není konec...


Přeji vám krásnou, i když upršenou sobotu.
všechny vás zdravím
vaše EvaLuna

Žádné komentáře:

Okomentovat