Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

neděle 24. července 2016

Tento způsob léta

zdá se mi poněkud nešťastný. Od pondělí mi začíná 14ti denní dovolená. Těšila jsem se, co všechno stihnu udělat na zahradě. No zatím tedy opravdu nic moc, chvílemi prší, všechno je mokré a hlína se lepí na boty. Takže jediné, co vidím pozitivního na začínající dovolené je to, že nemusím zalévat.
Začátek tedy skutečně nic moc. A to ani nemluvím o tom, že jsem se pasovala do role hlavního natěrače palubek na opravu staré kolny ( nikdo jiný o tu roli nestál, takže jsem ji získala snadno ) a tak to o víkendu vypadalo následovně. Vytahám palubky, pár jich natřu, zatáhne se a začne pršet, uklidím palubky a jedu domů. Jako bonus k odvedené práci jsem si přinesla několik štípanců od komárů a jedno klíště. Jestli budu pokračovat dál tímhle tempem, odhaduji, že se bude kolna předělávat tak kolem Vánoc.
Vzhledem k tomu, že mě déšť zahnal domů, udělala jsem si kávu a čas na čtení mojí nové BIBLE, která se jmenuje BioAbecedář a napsala ji Hanka Zemanová. Byla jsem si ji v pátek vyzvednout na poště a těším se, až si ji zatím alespoň v rychlosti prohlédnu.






U nás nejsme žádní horliví zastánci zdravé výživy, ale chtěla bych se dozvědět alespoň nějaké základy o zdravé kuchyni a rozšířit si tak obzory. Bulgur jsem totiž začala vařit poměrně nedávno a musím říct, že na něm teď ulítávám docela často. Rodina to asi považuje za nějaký druh rýže a tak nikdo ani neprotestuje, když ho má na talíři.

A ještě se s vámi musím podělit o film, který jsem viděla včera.
Jmenoval se: Než jsem tě poznala a musím říct, že vidět ho byl opravdu zážitek.
Už dlouho se mi totiž nestalo, abych na konci filmu brečela jako želva.

A tady je odkaz na ukázku z cfsd:
http://www.csfd.cz/film/407687-nez-jsem-te-poznala/prehled/

Přeji všem krásný zbytek neděle a chtěla bych se s vámi dnes rozloučit citátem, který je po mém filmovém zážitku více než vhodný.


Nezapomínejte si naplňovat život tím, co máte rádi. Dívejte se na oblíbené filmy, poslouchejte oblíbenou hudbu, noste svetr, co máte rádi a vařte si svůj nejmilejší čaj. Obklopte se milými věcmi a dělejte, co děláte rádi. Milujte každou chvilku svého života.

všechny vás zdravím
vaše EvaLuna


Žádné komentáře:

Okomentovat