Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

neděle 7. srpna 2016

Rychlá večeře a něco ke čtení

Dnes je neděle, poslední den mé 14-denní dovolené. Vše, co jsem si předsevzala že stihnu, jsem samozřejmě nestihla ani omylem. Palubky jsem sice natřela a obětovala jsem jim skoro první týden dovolené, ale dalších asi milion věcí, které jsem měla v plánu se mi bohužel zrealizovat nepovedlo. No nedá se nic dělat, Řím taky nestál za den.
Včera jsem našla na Mimibazaru recept na rychlou večeři, takže jsem nakoupila suroviny a hned ji zrealizovala.






Recept se v originále jmenuje " Pizza housky " a najdete ho v níže uloženém odkaze.

http://www.mimibazar.cz/recept.php?id=107029

Já jsem si recept malinko poupravila, ale musím říct, že jako rychlá večeře je to opravdu moc dobré.

A taky jsem po večerech četla, a to jako hodně. V půjčovně jsem si vypůjčila dokonce dva díly mých oblíbených doktorů z vesničky Ballybucklebo a přečetla je oba dva. Je to takové oddychové čtení, které svým stylem připomíná knížky od Jamese Herriota. A tak jsem se bavila slastmi a strastmi pánů doktorů Fingala Flahertieho O' Reillyho a Barryho Lavertyho, jejich hospodyni paní Kincaidové, které ale nikdo neřekne jinak než " Kinky " a ostatních obyvatel vesničky Ballybucklebo. Musím říct, že mít takové doktory v blízkosti by bylo vážně super. Už se těším na další díly.


Já si jdu připravit věci na ráno, protože jak se znám, nebudu stíhat ani omylem.
Vám všem přeji krásný zbytek neděle.
Všechny vás zdraví
vaše EvaLuna

2 komentáře:

  1. Evo, nic si z toho nedělej, já měla plány na celé léto a nakonec je vše vzhůru nohama a dny mi protékají mezi prsty jako voda pramenitá. Snad v září vše doženu co jsem chtěla.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za komentář, alespoň trošku jsi mě uklidnila.

      Vymazat