Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

neděle 10. ledna 2021

Kokosové řezy

 Letos jsem o Vánocích přidala k vánočnímu cukroví tyhle kokosové řezy. Vzpomněla jsem si, že na ně mám někde recept a chtěla je vyzkoušet. Nakonec se povedlo a já tak měla o jeden druh cukroví navíc.

Je s nimi sice trocha práce, ale stojí to za to.




Myslím, že tyhle kostky můžete upéct kdykoli k odpolední kávě, nebo je připravit, když čekáte návštěvu před kterou se chcete blýsknout😊

Kokosové řezy

3 žloutky

15 dkg povoleného másla

20 dkg cukru

40 dkg hladké mouky

1 prášek do pečiva

1/4 l vlažného mléka

sníh ze tří bílků

Žloutky vyšleháme spolu s máslem a cukrem a postupně přidáváme mléko a mouku smíchanou s práškem do pečiva. Nakonec jemně jen měchačkou vmícháme sníh z bílků.

Upečeme jako normální buchtu. Po vychladnutí krájíme na malé kostky, máčíme v čokoládě a sypeme kokosem. Já jsem si vždy kostičku napíchla na vidličku, na všechny strany kromě spodní části jsem mašlovačkou nanesla ve vodní lázni rozpuštěnou čokoládu, do které jsem vmíchala trochu másla a posypala kokosem. Na talíř jsem si dala alobal a dala kostky ztuhnout do lednice. Potom už jsem jenom natřela spodní stranu, posypala kokosem a opět dala do lednice ztuhnout. Výsledkem je mňamka, která sklidila veliký úspěch.

Recept si musím uložit na blog, protože jak se znám, papírek někam založím a až ho budu potřebovat, nebudu ho moci najít. Klasika ...........

Hezký nedělní večer všem

vám přeje

vaše EvaLuna


1 komentář:

  1. Věřím, že je to dobré. Receptík si vytisknu, on se mi bude určitě někdy hodit.
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat