Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

čtvrtek 7. ledna 2021

Padal

 u nás sníh. Celé odpoledne a většinu noci. Naštěstí nesněžilo hustě, takže ráno bylo sice pocukrováno, ale žádné velké závěje se nekonaly. Děkuji tam nahoru, že nenapadlo 20 čísel sněhu, protože to bych štěstím tedy opravdu neskákala. Přeci jenom už jsem starší osoba, která se bojí, že uklouzne a smýkat se ráno do práce autem také nepatří k mým oblíbeným adrenalinovým sportům. Bojím, bojím😡

Naštěstí se ráno jelo dobře, takže jsem do práce dojela v úplné pohodě.




Ale je to hezké když napadne trošku sněhu, že ?

Tak a teď z jiného soudku. Včera jsem se cíleně dívala na časosběrný dokument paní Třeštíkové.

Jmenoval se " Karolína ". A jako klobouk dolů. Jak před paní dokumentaristkou, která ho krásně a citlivě zpracovala, tak před paní Karolínou, které se dokument týkal. Přesně takhle si představuji ženskou do nepohody. Dokument začala paní Třeštíková natáčet v roce 1989, kdy chodila tehdy ještě slečna Karolína Sýkorová na zdravotní školu. Dokument mapuje 30 let jejího života, během kterých se toho stalo opravdu hodně.....

Více nechci prozrazovat, protože se na něj prostě musíte podívat. Za mě palec nahoru, protože už mě dlouho žádný film tak nezaujal.

Pokud by si chtěl někdo přečíst s paní Karolínou rozhovor, vkládám odkaz:

https://www.novinky.cz/kultura/filmy-serialy/clanek/hrdinka-dokumentu-heleny-trestikove-karolina-jestli-film-povzbudi-jedineho-cloveka-budu-stastna-40346906

A to je vše. Pokračování příště:)

Přeji všem hezký večer

vaše EvaLuna



1 komentář:

  1. Taky u nás sníh napadl. Jen je mi líto, že se tak nestalo o Vánocích.
    Jak dlouho bude mít krajina zimní ráz, těžko říci. Ale teď se z té nadílky raduji.
    Hezký den !
    Hanka

    OdpovědětVymazat