Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

sobota 2. ledna 2021

Začal nám nový rok - 2021

 A je to tady, svátky utekly nějak rychle. Ještě před Štědrým dnem jsem si říkala, že mi ten rok utekl strašně rychle a v podstatě se ve stejném duchu odehrály i vánoční svátky. Zítra neděle a v pondělí do práce. Asi je to třeba. Ranní vstávání bude asi chvíli očistec, ale jsem člověk, který potřebuje řád. To vím už dávno. A být doma a jenom se válet není pro mě. Sice se snažím každý den chodit ven alespoň na malou procházku, ale potřebuji akci a relax trochu jiného kalibru. Už mě svědí ruce jak se těší na zahradu. A čím jsem starší, tím víc mě práce na zahradě těší ( i když to není alespoň z mého pohledu moc vidět ). Miluju když ještě v devět hodin večer běhám po zahradě a zalévám okopané záhony. Na to si sice ještě chvíli počkám, ale už jsem tomu zase o krok blíže.

Silvestr jsme trávili doma, ostatně jako každý rok, protože ani já, ani můj muž neholdujeme bujarým oslavám. Letos ( vlastně loni ) jsme ocenili i to, že byl zákaz petard, takže i když to někteří nevydrželi a i přes zákaz museli nějaké petardy odpálit, byl u nás celkem klid. 

Budu doufat, že se letos situace ve světě alespoň trošku stabilizuje a nebude na nás ze všech stran útočit Covid-19.

A to je moje letošní přání. Být zdraví, to je totiž nejvíc. A čím jsem starší, tím více si uvědomuji, že zdraví je dar, který si nikdo nikde nekoupí. 

A tady ještě pár momentků z procházky. Příroda je mocná čarodějka.




Divočáci řádí asi všude. Naštěstí jsme nikdy žádného nepotkali. Vůbec si nejsem jistá, co bychom dělali. Asi nic, stáli bychom, jako by nás vytesali do skály😌

Hezkou první sobotu v novém roce a přeji nám všem, ať už je jenom lépe.

Všechny vás zdraví

vaše EvaLuna

2 komentáře:

  1. Také odpočíváme a chodíme do přírody, to je nyní ten nejlepší lék.
    Krásný nový rok ti přeji.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Álo, moc děkuji a přeji tobě i celé tvojí rodině krásný nový rok.

      Vymazat