Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

úterý 5. ledna 2021

Jsem vyřízená,

 jako úplně. Moje tělo zvyklé chodit do postele o vánočním volnu taky v jednu v noci odmítá usnout. Bohužel taky odmítá ráno vstávat. Blbá kombinace. Zatímco v noci počítám ovečky zcela potichu, ráno při zařinčení budíku kleju jako pohan. Z postele vstávám na třetí zazvonění a musím se dlouze přemlouvat, abych se neotočila na posteli a nezůstala v ní ležet. Nějak se mi prostě letos nedaří přepnout do módu ranní vstávání. Snad bude příští týden lépe.

Včera jsem se rozvášnila v Lidlu. Zatímco nám domů jsem koupila asi tři jogurty a pečivo, na lesním ptactvu jsem nešetřila. Koupila jsem dvě krmítka na lojové koule, samozřejmě lojové koule a slunečnici. Ptáčky totiž zásobujeme celou zimu. Máme na zahradě dvě krmítka a já jsem pověsila na větve stromů i slušnou zásobu lojových koulí. Prostě takový vánoční stromek pro ptáky. Dnes jsem jela rovnou z práce, abych jim nainstalovala nová krmítka a dosypala slunečnici. Mám takový pocit, že jestli je takhle budeme krmit, budou na jaře tak tlustí, že budou muset skákat po zemi. Ale nejsem v tom sama. Moji rodiče jim také dopřávají jak doma, tak na chatě a dneska jsme si notovaly s kolegyní v práci, která krmítka na lojové koule koupila taky. 

zdroj: Lidl


A takhle vypadá krmítko, vlastně zásobník na 4 ks lojových koulí z Lidlu.

A co vy ? Také v zimě krmíte ptáčky ?

Hezký večer a hlavně noc vám všem

přeje vaše EvaLuna


2 komentáře:

  1. Já mám kliku, že už do práce vstávat nemusím, takže i počítání oveček odpadlo.
    Ptáčky taky krmíme i když letos si zatím mají stále kde i v přírodě zobnout.
    Tak ať se ponocování vytratí a vše se vrátí do běžných kolejí.
    Klidné dny, hlavně ve zdraví !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Evo, s tím nočním odchodem do postele to mám taky, večer se mi vůbec nechce spát a ráno vylézám v 9 - jenže mne už budík budit nemusí, nemám pracovní povinnost. Ach to je taková pohoda :-).
    Ptáčky krmíme, ale letos létají málo, zřejmě mají dostatek na zahradě lepších pochutin, když není sníh.
    Přeji ti pohodu.

    OdpovědětVymazat