Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

úterý 9. února 2021

Radost

 jsem si udělala nákupem nové kabelky. 

Nemůžu si koupit boty ani nic na sebe, tak jsem si koupila alespoň kabelku. Na jaro se bude hodit.

A hlavně si ji nemusím zkoušet a následně posílat zpátky.




Počasí je jako na houpačce, jeden den je plus 7 stupňů, za další dva dny sníh, ledovka a teploty pod bodem mrazu. Jako dost pod bodem mrazu. Ale je únor, zima ještě vystrkuje drápky. 

Chtěla bych si nechat zarámovat obrázky z mého loňského kalendáře od Simonetty, ale sklenářství jsou zatím nedostupné a nikdo neví za jak dlouho se budou moci otevřít. Moc to sice nechápu, protože jsem nikdy ve sklenářství nezažila, že by na sebe narazilo víc jak dva lidé, ale nedá se nic dělat. Tak budu prostě čekat až se zlepší PES. 

Včera měla cesta do práce jiskru a to doslova. Byla jsem ráda, že jsem dorazila v pořádku. Sice jsem přijela zmrzlá, protože jsem asi 20 minut ometala z mého přibližovadla sníh, ale i to k paní zimě patří.

A tak jsem se rozhodla, že si budu dělat malé radosti a mezi ně nákup nové kabelky patří. Ještě mám na cestě knížku, to abych měla při těch mrazech co mají v nejbližších dnech přijít něco ke kávě.

Ale o tom až knížka dorazí ...........


Hezké úterý všem vám přeje

vaše EvaLuna






3 komentáře:

  1. Kabelka je moc hezká. Také bych ráda nový přírůstek, teda ne, že bych nutně potřebovala, ale jedna oblíbená mi odchází a ráda bych ji nahradila. Vidíš, objednat si ji v e-shopu mne ani nenapadlo :-))).
    Měj se hezky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem si tuhle koupila v Tchibo. Také ji nepotřebuji, ale rozhodla jsem si prostě udělat radost.
      Děkuji za komentář a přeji hezký večer.

      Vymazat
  2. To je hezká kabelka. Však jó, musíme si teď alespoň takhle dělat radost.
    Pěkné dny !
    Hanka

    OdpovědětVymazat