Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

středa 10. února 2021

HONOR 5

 se jmenují moje nové hodinky, tedy vlastně v tomto případě náramek. Bohužel mi v mých starých hodinkách došla baterie, kterou mi asi hned tak nikde nevymění. Tak jsem se rozhodla koupit si nové. Mám je asi 14 dní a zatím naprostá spokojenost. 

Nejen že ukazují čas což se od hodinek jaksi samozřejmě očekává, ale můžu si vybrat z několika variant displeje. Také ukazují kolik kroků jsem za den ušla ( výsledek je bohužel zcela neuspokojivý ), ale můžu si změřit tep a když mi někdo volá nebo pošle zprávu, příjemně mi vrní na ruce. Náramek má ještě spoustu dalších funkcí při sportu, ale vzhledem k tomu, že jsem ráda když v panujících mrazech zalezu doma k radiátoru nemohu v tomto oboru zatím sloužit. Jsou i vodotěsné do 50 metrů což si nejsem jistá zda někdy využiju. Na druhou stranu se s nimi můžu klidně sprchovat . Hlídají i kvalitu spánku, ale já s hodinkami nespím, takže si nejsem jistá, jakou kvalitu můj spánek má. Až to budu někdy chtít zjistit, stačí si je v noci nechat na ruce.



Hodinkám zdar a chytrým ještě víc.

Dnes ráno opět mráz v podobě - 9 stupňů, po obědě začalo z oblohy padat cosi a cestou domů to pěkně klouzalo. Naštěstí jedu pomalu a s rozvahou jako děda Lebeda. Jak já se těším na jaro !!!

Ale to se vlastně těším každou zimu.

Hezký středeční večer všem

přeje vaše EvaLuna


Žádné komentáře:

Okomentovat