Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

sobota 20. února 2021

Přiletěli ....

 k nám. Celou zimu je poctivě krmíme a teď se za námi přiletěli podívat i k nám domů. Vánoční motivy  už nejsou IN, takže jsem převlékla polštářky na zimní téma. Také už jsem stihla přelouskat moji novou knihu. Seriál Čas čarodějnic už jsem viděla obě řady, na třetí teprve čekám, ale potřebovala jsem se nutně dozvědět, jak to s upírem Matthewem a čarodějnicí Dianou dopadne. Knihu jsem slupla jako malinu za tři dny a jsem spokojená. Teď už to vím a můžu v klidu čekat, jak si s tímto materiálem poradí filmaři ve třetí avizované sérii. Další pokračování už nebude, to je jednou jisté, protože série obsahuje pouze tři knihy. Co kniha, to jedna série.





Počasí už se umoudřilo, teploty venku atakují jarní počasí, ale přeci jen je ještě únor a myslím si, že nám zima ještě ukáže zač je toho loket. Uvidíme. Situace kolem covid-19 se nám nezlepšuje, popravdě  si myslím, že už jsme z toho všichni unavení daleko více, než tomu bylo loni na jaře. Alespoň to tak vidím a cítím já. Tohle nás nemělo vůbec potkat. Od pondělí si bez respirátoru ani nenakoupíme, naštěstí jsem si stihla nějaké nakoupit. Ach jo😞

Snad bude brzy lépe, doufám v to. 

Hezkou sluníčkovou sobotu všem

vám přeje

vaše EvaLuna

Žádné komentáře:

Okomentovat