Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

pátek 7. srpna 2015

Účastníci zájezdu - CAORLE

Všechny vás zdravím. Minulý týden jsem se vrátila z týdenní dovolené z italského CAORLE.
Jely jsme tam s kamarádkou na mnohá doporučení od známých, kteří již tento kout navštívili. CAORLE je starobylé městečko v Itálii na severním pobřeží Jadranu asi 70 km od Benátek a rozhodně jsme návštěvou této destinace neprohloupily. Ještě v tomto týdnu plném veder vzpomínám se slzou v oku na lehátka a slunečník na pláži. Ale všechno jednou končí .........



Podél pobřeží vede kolonáda kudy jsme v podvečer chodily na procházky


Už nesvítí sluníčko, ale vítr foukal, to zase jo....


Podél kolonády je pobřeží lemováno krásnými tesanými kameny, kam každý rok při soutěži " Živá skála " přibudou nové kousky ale všechny jsem je nefotila. Nestačila by mi na ně karta ve foťáku





Můj oblíbený krámek s keramikou, na který jsme narazily hned při jedné z prvních procházek. Je jasné, že koupě talíře na pizzu a nějaké té mističky byl povinností. Přeci jenom je to Made in Italy. Horší byl transfer zpátky do Čech, protože jsme jely autobusem. Ale přežilo všechno !!!


A tady pokud někdo chtěl byl malíř, který vás za 20 minut namaloval. Portrét nebo karikatura, výběr byl jen na vás




Přístav



A když Itálie,tak samozřejmě ochutnávka pizzy

Tak to bylo malé okénko z letošní dovolené.
Mějte krásný i když horký pátek.
všechny vás zdraví vaše
EvaLuna

Žádné komentáře:

Okomentovat