Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

sobota 8. srpna 2015

Výlet do Benátek

Naším jediným nebo skoro jediným úkolem bylo povalovat se po pláži a každý večer chodit na procházky. To se nám líbilo moc, protože v Caorle to večer opravdu žije. Jeden krámek vedle druhého střídá pult se zmrzlinou, pizzérie nebo kavárna. A všude mraky lidí. Někdy dokonce tak, že máte co dělat se v tom davu někam protlačit. Už v úterý jsem pochopila, že to byl vlastně takový nácvik na návštěvu Benátek. Moře bylo po noční bouřce trošku rozbouřené a to byl důvod proč nejezdily lodě. A tak jsme zvolily trasu autobus - loď. Měly jsme obrovské štěstí, že kamarádka v moři potkala dvě Češky a tak jsme se mohly připojit k jejich skupině, která tam měla namířeno.
Takže po asi hodinové cestě autobusem jsme se dostali všichni do přístavu a lodí do Benátek jsme pluli asi 40 minut. A plavba, ze které jsem měla trošku obavy ( protože se mi dělá špatně i na pouti na labutích ) byla nakonec super.
BENÁTKY - první dojem vedro a mraky lidí.



Čekání na loď, nakonec opravdu připlula


Teď se jenom prorvat davem, ale povedlo se



No není to nádhera ?


A jsme tady


Někdy jsme museli čekat až se uvolní místo na mostě, aby jsme mohli pořídit nějakou fotodokumentaci


A tady již gondoliér v akci





Všude byly takové fronty, že jsme ani žádnou památku zevnitř nenavštívily




Karnevalové masky tolik typické pro Benátky byly prostě všude. Ve stáncích se daly ty levnější pořídit už za 10,-- EUR.



A tady již na trhu



Je libo čerstvou rybku ? Ovšem mě se jen z té " libé " vůně rybiny zvedal žaludek. Klobouk dolů před prodejci, kteří to tam prodávají celý den




Tohle bylo o mnoho lepší. Koření a čerstvé ovoce




A tohle již náš domovský přístav. Projdete boudou a čekáte na autobus, který vás dopraví do hotelu.

Benátky jsou opravdu nádherné. Jsem ráda že jsem je navštívila a zase viděla jinou architekturu, ale možná, že kdyby nebylo takové vedro a všude milión lidí užila bych si je víc.

A to je z mé návštěvy Benátek vše.
Mějte hezký den
všechny zdravím
vaše EvaLuna

Žádné komentáře:

Okomentovat