Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

pátek 14. srpna 2015

Nahoře pořád topí .....

Nevím jak vy, ale já už se modlím, aby ta vedra přestala nebo se asi upeču ve vlastní šťávě. V práci, doma i na zahradě. Doma se kupí hora nevyžehleného prádla, protože v tomhle počasí žehlit to už by mě asi vezla rychlá a stejně tak se mi kupí i ostatní domácí práce.
Jediná činnost, kterou v poslední době vykonávám je na zahrádce -  pokud se její zalévání a trhání okurek tak dá nazvat . Všechno je spálené od sluníčka, protože i když poctivě zaléváme tak to prostě nestačí.
Všechno je zarostlé, protože jenom při pomyšlení že bych se měla k záhonům přiblížit s motyčkou v ruce je pro mě v těchhle vedrech nepředstavitelné.

Včera když jsem byla otrhat těch pár chudinek jsem s sebou vzala i foťák abych si tu spoušť vyfotila.
Děs, běs a hrůza.



Okurky už začínají žloutnout


Jediná cuketa vypadá že jí vedra nevadí



Keře jsou ve stínu a jsou hojně zalévány, ale taky už zrovna nehýří nádhernou zelenou



Tak tohle už se dá trávníkem nazvat jenom při velké představivosti


zdroj internet

No jestli žabákovi předpověď vyjde tak hned tak nezaprší.

Jediná pozitivní zpráva je, že nám začíná víkend kde konečně slibují ochlazení na 31 stupňů.
Sice nic moc, ale beru všechno.

všechny vás zdraví
vaše EvaLuna

Žádné komentáře:

Okomentovat