Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

neděle 13. října 2013

Osud podle jména

V jednom z minulých příspěvků jsem psala, že jsem si koupila knížku
OSUD PODLE JMÉNA.
A musím říct, že je tam opravdu hodně zajímavých věcí. Sice ji ještě nemám celou přečtenou, ale už na jejím začátku mne zaujala. A to musím předeslat, že s numerologií jsem se setkala poprvé před 14 dny.
Autorka knihy píše, že by se jména pro naše děti měla vybírat tak, aby se nám líbila a dokázali jsme je vyslovovat s láskou. Pamatujme, že budou dětem sloužit po osmnáct let jejich dětství a několik desítek let dospělého života. Proto má ze jména znít něco přitažlivého a má z něho vyzařovat síla.
Já jsem se samozřejmě před lety u mých dětí řídila rozumem a ne numerologií, ale když si čtu v knize jména mých dětí tak vidím, že jsem vybrala dobře. Jména k nim naprosto sedí.







Jako ukázku uvedu jméno A L E N A

nebudu samozřejmě vypisovat vše, ale jen začátek

Hodnota vibrace jména: 6
Šestka-opatrovník univerzální lásky, učitel základních pravd, advokát prohraných sporů, strážce, opatrovník, zvláště si cení rodinných hodnot. Používá představivost k poznání toho, co je skryté, svou odvahou se stává pilířem. Má manuální umělecký talent, je velmi empatická, má umělecký vkus a je tolerantní. Obzvláště si cení rodiny a tepla domácího krbu. Je učitelem rovnováhy a lásky. Má smysl pro krásu, empatii, toleranci, odpovědnost, intuici a potřebu pomáhat druhým.




Tak a to je pro dnešek vše..........
Přeji hezký večer
EvaLuna

2 komentáře: