Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

sobota 5. října 2013

Knížky a svícínky

Minulý týden jsem byla tak nějak v zajetí splínu a nic mě nebavilo. Ale protože jsem potřebovala zabalit dárek, aby vypadal jako dárek a ne jako věc co jsem našla u popelnic navštívila jsem moji známou, která je na tohle strašně šikovná a když mi teče do bot tak popadnu kýžený předmět a jdu k ní s prosíkem aby mi ho zabalila. A tahle moje známá má spoustu aktivit. Jednou z nich je jak jsem mezi řečí zjistila také výklad numerologie.
A jak tam tak povídáme nějak se stalo, že já, totálně racionálně uvažující člověk stojící pevně nohama na zemi jsem si  nechala poprvé v životě udělat numerologický výklad podle data narození. A musím říct, že jsem od ní odcházela docela překvapená. Hodně toho sedělo.
A to mi také vnuklo nápad, udělat na Vánoce synům takový obraz s výkladem jména a jejich datem narození.


Knížek na tohle téma existuje mraky, ale já jsem na její radu zakoupila
NUMEROLOGII  PRO ZAČÁTEČNÍKY a když už jsem v knize byla přidala jsem i
OSUD PODLE JMÉNA. Vše jsem zakoupila v prodejně Levné knihy.
Jsem zvědavá jestli to sama zvládnu, protože jsem to nikdy nedělala a jsem v tomhle směru nepopsaný list ..........






A když už jsem se tak potloukala těmi krámky tak jsem zaskočila ještě do prodejny KIK a koupila jsem si tam pro potěchu oka svícínky. Jeden stál 25,-- Kč no nekupte to !!!! Měly bohužel poslední dva tak jsem je popadla a uháněla s nimi ke kase. A už vesele svítím ........









Přeji krásný zbytek soboty a děkuji za návštěvu
Zdraví EvaLuna

4 komentáře:

  1. Svítí ti to pěkně.... a ta lucerna... ta je:-))

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Ajko ta lucerna je z KIKu, měly ještě v bílé barvě. Ale je to loňská kolekce

    OdpovědětVymazat
  3. Svícinky i lucernička se mi líbí. Z čeho jsou ty svínky ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo svícínky jsou dřevěné, mám z nich radost .......

      Vymazat