Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

neděle 27. října 2013

Mrkvový koláč

Krásné slunečné odpoledne vám všem.
Včera jsem pekla jablečný závin, ale protože se po něm jen zaprášilo, chtělo to dnes něco dobrého a rychlého k odpolední kávičce.
K obědu byla plněná sekaná s bramborovou kaší, ale nějakou sladkou tečku by to taky chtělo.















 A tak jsem začala pátrat v receptech, protože jestli mám něčeho opravdu hodně tak jsou to právě recepty, které na mě vykukují ze skříní a šuplíků a čekají až je panička řádně roztřídí a nalepí do sešitů. A jak jsem tak hledala můj zrak padl na Mrkvový koláč. Recept byl vystřižen z nějakého starého kalendáře, ale obrázek nevypadal vůbec špatně. A bylo rozhodnuto.













A pokud by měl někdo zájem o recept tak tady je:

250 g jemně nastrouhané mrkve
250 g polohrubé mouky
150 g cukru krupice
3 vejce
5 lžic oleje
5 lžic horké vody
1 lžička prášku do pečiva
citronová poleva

Cukr utřeme se žloutky, přidáme po lžících olej a vodu a do vzniklé pěny vmícháme mrkev, mouku s práškem do pečiva a nakonec opatrně vmícháme sníh z bílků. Těsto nalijeme do vymazané a vysypané koláčové formy a pečeme při 175 stupních cca 25 min. ( každý samozřejmě podle své trouby ). Můžeme posypat cukrem nebo jako jsem to udělala já pocákat citronovou polevou.

Přeji dobrou chuť

Děkuji za návštěvu a všechny vás zdravím
Vaše EvaLuna





Žádné komentáře:

Okomentovat