Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

neděle 4. listopadu 2018

Zapomenutá zahrada

Kdysi dávno, asi tak před 10 lety jsme koupili zahradu.
Nikdy jsem tam nechodila, prodal nám ji starší pán, který se s námi domluvil, že ji bude užívat, dokud bude moci. Vůbec nic proti, zahradu máme ještě vlastní, takže žádný problém.
Letos jsem se tam byla po strašně dlouhé době podívat, protože jsem zjistila, že pán se tam zastaví párkrát do roka a nedělá tam nic, jako vůbec nic. Teď naposledy se tam zastavil pro vlašské ořechy, ale listí z ořešáku a popadaná jablka ho asi moc nezaujaly. Chápu, u zahrady nebydlí, nějaký věk už tady taky je, ale zahrady mi bylo fakt líto.
A tak jsem nějaká jablka otrhala, nějaká posbírala a nějaká už byla na hrábě.
Takže si ve volném čase který vlastně žádný nemám odvážím jablka ze zahrady. Natrhaná i v kolečku společně s listím.

Adoptovala jsem zahradu, uvidíme, jak budu pokračovat ...




Ořešák je velký, listí je hodně, jako fakt hodně.
Kdo má, zná.






Dokonce jsem ještě nasbírala nějaké ořechy, které suším a použiji na pečení vánočního cukroví ...




Co je to za jablka nemám zdání.
Na chuť jsou dost kyselá, ale na štrúdl parádní.

A tak jsem jim začala říkat štrúdláky.

Přeji všem hezký nedělní večer
všechny vás zdravím
vaše EvaLuna

Žádné komentáře:

Okomentovat