Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

pátek 16. listopadu 2018

Poslední dny

všechny vás zdravím, dnes je krásně. A také si myslím, že je to jeden z posledních dnů, kdy se dá ještě něco udělat na zahradě. Příští týden už hlásí místy sníh a to tam tedy hrabat listí a sbírat spadaná jablka fakt nepůjdu. Dneska jsem měla dokonce pomocníky, tak nám práce doslova mizela před očima.
Jsem ráda, že jsme to stihli před opravdovým nástupem zimy.



Chodit v popadaných a napůl shnilých jablkách není nic moc, ale dali jsme to.


Koleček jsme vyvezli hodně .....



Stihla jsem novým stromkům udělat i peřinky před zimou a mrazem



Na staré stromky jsem také nezapomněla ...... ty budou asi v zimě koukat, že jim netáhne pod kořeny.


A tady už shrabáno a uklizeno.



Zahrada v rámci mých omezených možností hotová. Zase se tam podívám až na jaře.

Přeji všem krásný sluneční víkend.
všechny vás zdravím
vaše EvaLuna

Žádné komentáře:

Okomentovat