Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

neděle 11. listopadu 2018

Houbová sezóna

na jedné ze zahrad zřejmě v plném proudu. Včera jsem byla zazimovat klematisy a nestačila jsem zírat. Houby, kam se podíváš. Jako loni se jich tam pár vyskytlo, ale letos se tady houbičky fakt překonaly !!!
No nic, vzala jsem hrábě a shrabala je včetně popadanýho listí. Zůstaly z nich na trávě ošklivý černý fleky.  Ach jo, čeho já se na tý zahradě ještě nedočkám.



Tyhle drze trůnily v záhonu




Fotky nejsou žádná sláva, fotila jsem mobilem a počasí nebylo nic moc, ale pro představu kolik mám na zahradě hub to stačí. Kdyby to alespoň byly hřiby ...........

Dnes už je zase neděle, počasí venku typicky podzimní.
Jestli nepůjdu na zapomenutou zahradu vyvézt pár koleček jablek tak asi zalezu někam do kouta a budu si číst.

Hezkou neděli vám všem přeje
vaše EvaLuna

Žádné komentáře:

Okomentovat