Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

sobota 10. listopadu 2018

Ten, kdo tě miloval

včera kino. Těšení veliké, zklamání ještě větší.
Filmy Marie Poledňákové mám ráda, vždy to pro mě byla záruka kvality. Tohle se fakt, ale fakt nepovedlo Nejhezčí na filmu asi byly záběry Chebu v zimě. Při odchodu z kina jsme se všechny shodly, že film neměl ani pořádný děj, ani žádnou hlášku, která by mohla vstoupit do historie.
Takže nejlepší na celém tom pátečním odpoledni byla káva před a nákupy po filmu.

zdroj obrázku:falcon

A zřejmě aby se nám zvedla nálada, káply jsme na super milou a ochotnou prodavačku, která by nám snesla modré z nebe. Takže já úlovek v podobě dvou svetrů a kalhot, kámoška svetr a kalhoty.

Hezký večer vám všem
přeje vaše EvaLuna

2 komentáře:

  1. Co se to děje s našimi filmaři? A já si myslela, že by to mohla být po delší době dobrá komedie.
    Tak ještě, že zklamání zmírnily prima nákupy Evo.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nákupy byly prima, teď se ještě pokusím to narvat do skříně.
      Děkuji za komentář a přeji krásnou neděli.

      Vymazat