Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

neděle 9. září 2018

Pod nebem Cornwallu a švestková povidla

Poslední ze " série " knížek odehrávajících se v Cornwallu se jmenuje Pod nebem Cornwallu.
Knížka opět nenadchne ani neurazí. Pro deštivé večery pod dekou a s kávou vedle na stolku proč ne. Patří do série tzv. odpočinkových knih, žádné násilí, pokud tedy nepočítáte ženu, kterou vám poslal do cesty osud. Sice není násilnická, ale příjemnou povahu tato ženština opravdu nemá.
Jak dopadne příběh mladé Demi a starší Vitorie ?
Tak to si musíte přečíst.

zdroj: google


Anotace:

Tajuplný romantický příběh z pera oblíbené spisovatelky, v němž se proplétají osudy dvou hrdinek, je opět zasazen do nádherné přírodní scenérie Cornwallu. Mladá smolařka Demi se po smrti matky a rozchodu s přítelem stěhuje k dědečkovi do Cornwallu, zatímco čerstvá vdova, bohatá záletná šedesátnice Victoria z panství Boscawen, si hodlá užívat života plnými doušky. Žádná z žen však netuší, že se jejich cesty nečekaně protnou a život se jim obrátí vzhůru nohama…



Já jsem teď nastavena do módu švestkových povidel, sešlo se mi celkem slušné množství švestek a tak povidluju jako drak. Na netu jsem si našla recept na pečená povidla a vypadá to, že jsem si z toho množství asi zavařila troubu a odešlo mi topné těleso. Zase starost, ach jo.
Když se daří, tak se daří, ale povidla jsem naštěstí stihla dodělat.
Kdyby měl někdo zájem tak tady je postup na jejich zpracování:

http://www.korenizivota.com/pecena-povidla-bez-michani/

Paní to má zpracované na 1* a tímto jí patří můj veliký dík.

Hezkou neděli všem
Všechny vás zdravím
vaše EvaLuna

4 komentáře:

  1. Já tento víkend na chalupě taky povidlovala (naše 50 let stará trouba to naštěstí ustála ;-)). Švestek máme letos mraky, ani jsme to nestihli zpracovat - víkend byl krátký. A v pracovním týdnu před dovolenou doma stihnu tak knedlíky a koláč, víc ne...
    Na recept kouknu, zajímá mne, jak to dělá někdo jiný :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáni určitě na něj mrkni a třeba ho vyzkoušíš příští rok. Děkuji za návštěvu a přeji hezký den.

      Vymazat
  2. Great post I would like to thank you for the efforts you have made in writing this interesting and knowledgeable article.
    hotmail.com
    hotmail sign in

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Linda, thank you very much and I wish you have a nice day.

      Vymazat