Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

neděle 16. září 2018

Zahradnictví a keramické trhy v Berouně

Minulý týden jsme opět výletovali, tentokrát byl naším cílem opět Beroun a ještě před ním krátká návštěva mého oblíbeného zahradnictví.
Tentokrát jsem se tolik v nákupech nerozvášnila, protože zahradu nenafouknu a pokud z ní nechci mít prales, musím chtě nechtě končit s nákupy.
Takže nákup byl skromný, ale mé srdíčko opět plesalo když jsem procházela mezi upravenými záhonky. Radost pohledět.


Tuhle trávu jsem musela mít, krásná, že ?





 .

A potom směr Beroun. Letos byla návštěvnost mega velká. Kdo z vás jste tam byli, určitě mi dáte za pravdu. Na parkovišti na louce už nebylo žádné volné místo, museli jsme čekat až nějaká auta vyjedou, ufff. Naštěstí to netrvalo dlouho.
Na náměstí lidí jako mlhy, a to doslova. Navíc se udělalo horko a tak jsme jen obešli náměstí, dali jsme si k jídlu troufám si říct nejdražší brambory s klobásou ve střední Evropě a jeli jsme domů.
Nevšimli jsme si totiž cedulky pod úrovní pultu, že 10 dkg je za 100,-- Kč a tak nás dvě mističky tohoto pokrmu přišli na rovných 480,-- Kč !!!! Takže pozor na cedulky, když si jich nevšimnete jako my, máte smůlu.











Já jsem si nakonec přikoupila jenom nějaké zápichy k bylinkám co mi ještě chyběli a keramické květiny sobě a mamce. Přidala jsem je do vázy k sušenému obilí a moc jim to tam sluší.
Toliko k našemu výletování z minulého týdne.

Hezkou neděli všem přeje
vaše EvaLuna

Žádné komentáře:

Okomentovat