Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

neděle 23. září 2018

Panenský Týnec

Dnes opravdu nastoupila vláda podzimu. U nás je celý den zataženo, poprchává, prostě počasí, které láká ke knize a kávě. Musím říct, že to mám dneska splněno. Dopoledne jsem uvařila oběd  a na odpolední mlsání udělala spoustu palačinek, ale potom jsem se zašila s knihou v ruce do pelíšku a nevystrčila z něj nos. Tělo si řeklo, tělo dostalo.
Alespoň jsem trošku odlehčila koleni, které mně pobolívá čím dál víc a žlučník nebo žaludek se taky občas ozve víc, než bych chtěla.
Já jsem ráda, že jsme podnikli výlet minulou sobotu, protože to ještě bylo počasí ukázkové a na výlet jako stvořené.
Navštívili jsme Panenský Týnec, o kterém jsem do té doby neměla tak nějak ani tušení.
A rozhodně jsme nebyli sami.




Tudy se vchází do zbytku chrámu ....



Záleží na vás a počtu turistů kam si stoupnete a necháte působit energii.



 



Z místa vyzařuje opravdový KLID.



 A tak jsme v Týnci načerpali nějakou tu energii a vyrazili směr zámek.
Ale o tom až příště.

Hezký zbytek deštivé neděle
vám všem přeje
vaše EvaLuna

4 komentáře:

  1. Díky za krásný příspěvek. Panenský Týnec je kousek od mého rodiště, Loun a syn měl v tomto kouzelném místě obřad, registrované partnerství. Měl tam i člověka , který hrál na violoncelo a bylo to úžasné. U mne na blogu jsou fotky, z 16.6.2016. A tak hádám, na jaký zámek jste ještě vyrazily, Libochovice a nebo až Ploskovice? Těším se na další příspěvek a zdravím Marcela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelo děkuji za příspěvek. Týnec je opravdu nádherný. A zámek ?
      Ani jeden z vaší nabídky, jeli jsme na zámek JEZEŘÍ ..... děkuji za komentář a přeji hezký večer

      Vymazat
  2. Panenský Týnec jsem znala jen podle názvu. Teď už díky tvému článku vím, že by stál za návštěvu.
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáni, jestli někdy pojedeš kolem něj, určitě se zastav. Děkuji za komentář a přeji hezký zbytek " noci ":)

      Vymazat