Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

pátek 1. května 2015

Radost za padesát

Včera jsem byla nakoupit v LIDLU. Už když jsem přijížděla na plné parkoviště pojala jsem podezření, že nákup asi nebude jen tak. Chvíli jsem tam kroužila a modlila se, aby se někde uvolnilo místečko k zaparkování. Povedlo se asi na třetí kolečko na přeplněném parkovišti. Při vstupu mě uvítali květiny a tak jsem si hodila jeden pugétek růží do košíku. Jen tak pro radost. Nákup jsem přežila a hurá domů. Tady jsem dala růžičky do vázy a už mi dělají radost v obýváku. Takže kytička malých růžiček za 50,-- Kč splnila svůj účel.





Také jsem u nás ve stánku s časopisy objevila nový časopis. Jmenuje se DARINA a je v něm spousta zajímavých věcí.


 


Takže kdyby si některá z vás chtěla koupit tento zajímavý časopis, tak jeho květnové číslo právě vyšlo.
Jinak se kamarádkou chystáme dnes do kina, ale o tom až příště.

A to je dnes vše.
všechny vás zdravím
vaše EvaLuna


Žádné komentáře:

Okomentovat