Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

neděle 26. dubna 2015

Okopávání trávníku

Ne, nezbláznila jsem se i když to podle nadpisu asi tak  vypadá. Včera jsem se konečně dostala na zahradu a upřímně jsem se zděsila !!!! Pohled do záhonů mluvil jasnou řečí. Záhonky zarostlé trávou tak, že když jsem si je fotila tak jsem vážně přemýšlela jestli sem mám  ty fotky vůbec dát. Protože tyto obrázky jsou důkazem toho, jaká jsem hrozná zahradnice. To, že mám zahradu mimo domov a přes týden se na ni vůbec nedostanu mě asi moc neomlouvá. Ale co !!!! Každá z nás nemusí mít perfektní záhony i když připouštím, že to vypadá lépe.
Včera bylo nádherně a tak jsem se vrhla na první záhon. Když už jsem vynášela asi čtvrtý koš plný plevelu ze třech metrů tak jsem začala vážně uvažovat o tom, že ponechám záhonky vlastnímu osudu.
Ale nakonec jsem to zmákla. Záda a nohy jsem večer vůbec necítila a ruce mě od kopřiv pálili tak, že jsem ještě večer nebyla schopná pořádně držet knížku, kterou jsem vám představila v minulém příspěvku a která mě vtáhla do děje tak, že jsem chtěla přečíst pořádný kus.

Takže z toho vyplývá poznatek č. 1 - mladé kopřivy opravdu pořádně žahají i přes rukavice !!!
Poznatek č. 2 je ten, že když se na záhony nedostanete na podzim a pořádně je neokopete před příchodem zimy jsou na jaře opravdu, ale opravdu dost zarostlé. Takže pokud mi to dnes počasí dovolí tak jdu pokračovat. Včera jsem ještě skočila u nás do prodejny kde jsem v týdnu zahlédla nějaké kytičky a šla se podívat jestli bych tam něco malého nepokoupila.

Výsledek byl ten, že jsem tam uchvátila zatím dva malé mini karafiáty a něco o čem netuším co to je.
Vzhledem k tomu, že u kytičky nebyla žádná etiketa a slečna prodavačka vypadala, že nerozezná celer od květáku tak jsem se ani dál nepídila. Kytička se mi líbila i když už asi měla své lepší chvilky za sebou. Ale sleva na 10, -- Kč kterou na mě prodavačka vychrlila u pokladny mě více než mile překvapila -  no nekupte to. A kytka má na výběr. Buď se vzpamatuje nebo je po ní.



Tady je důkaz o tom, že záhony se svým vzevřením více blížily trávníku.



Tady už po zásahu motyčkou.




Tady mini karafiátky, které se odpoledne chystám zasadit.



A tady je moje neznámá květina. Ale pěkná že ????
Pokud někdo bude vědět o co se jedná a napíše mi budu ráda.

A to je z dnešní deštivé neděle vše.
Všechny vás zdravím
vaše EvaLuna

3 komentáře:

  1. V pohodě, moje zahrada vypadá hůř a to ji mám u nosu.-)) Prostě nestíhám a neřeším to, navíc, čím víc plevele, tím víc hmyzu.-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš naprostou pravdu .... taky jsem zjistila že se svět nezboří když nejsou okopané záhony.

      Vymazat
  2. Neznámá květina byla pryskyřník :-)

    OdpovědětVymazat