Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

pátek 24. dubna 2015

Čáry máry večeře

V poslední době jsme si oblíbili rychlé večeře. U nás to má tu výhodu, že já to uvařím za chvilku a rodina to za ještě menší chvilku sní. Takže se u nás točí kuřecí nebo krůtí maso a k tomu buď noky nebo špecle a nějaká zelenina. Papriky různých barev, rajčata, pórek a špenát a česnek. Hlavně listy špenátu cpu v poslední době do všeho.
Včera byla opět rychlá večeře tzv. akce kulový blesk.
Na pánvi jsem osmahla na malé kostičky nakrájené krůtí maso, osolila, opepřila a přidala lžičku harisy, Když se maso osmahlo, tak jsem přidala nakrájenou žlutou papriku, rajčata, 2 stroužky česneku a listy špenátu. Mezitím jsem uvařila špecle. Když bylo maso se zeleninou hotové zamíchala jsem do směsi špecle a bylo hotovo. Posypané sýrem to prý nemělo chybu. Nemohu bohužel posoudit, protože na mně se jaksi nedostalo.








Při focení na mne byl vyvinut velký tlak. Že prý mají hlad tak ať nezdržuji s focením. Podle toho ty fotky také vypadají.
Takže dobrou chuť.

vaše EvaLuna



5 komentářů:

  1. :-D Jsem ráda, že nejsem sama, kdo dělá teplé večeře. Taky si kolikrát říkám, že se s tím hodinu dělám a za 10minut je talíř na mytí ;-) Jo a s tím focením jsi mě pobavila. Taky to znám. Můj muž mě častuje dotazy typu "A bude to taky k jídlu?", když dělám poslední foto před tím, než mu dovolím mu to sníst :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vítej do klubu.U nás si chlapi myslí,že jim to dělám schválně.

      Vymazat
  2. :-D Jsem ráda, že nejsem sama, kdo dělá teplé večeře. Taky si kolikrát říkám, že se s tím hodinu dělám a za 10minut je talíř na mytí ;-) Jo a s tím focením jsi mě pobavila. Taky to znám. Můj muž mě častuje dotazy typu "A bude to taky k jídlu?", když dělám poslední foto před tím, než mu dovolím mu to sníst :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá to dobře! Ale jsem si oddechla, že nejsem sama, na koho občas nezbyde:-))))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No u nás je to kromě oběda běžný stav ..........

      Vymazat