Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

sobota 18. dubna 2015

DROBEČKY Z PERNÍKU

Dne 4.4.2015 jsem navštívila s kamarádkou po dlouhé době Měšťanskou besedu v Plzni.
Byla jsem na představení DROBEČKY Z PERNÍKU, kde v titulní roli zářila a to doslova a do písmene SIMONA STAŠOVÁ v hlavní roli.

Paní Stašová hraje svou roli v roli barové zpěvačky Evy Mearové, které se pod vlivem alkoholu pořádně podařilo zpustošit život sobě, svému malému okruhu přátel i své dceři z rozvedeného manželství, která se jí snaží pomoci tím, že se k matce vracející se z pobytu z protialkoholní léčebny nastěhuje. Eva je bez zaměstnání, bez perspektivy a tím i bez nálady. Její přátelé - Toby, její kamarádka, která bez make-upu nevystrčí ven nos a neustále pozoruje v zrcadle nově  přibývající vrásky, se kterými se nedokáže smířit a Jimmy - neúspěšný herec, který nemůže zavadit o pořádnou roli již delší dobu.
A do toho všeho její sedmnáctiletá dcera Polly, která se k matce nastěhuje a pokouší se jí pomoci postavit se znovu na nohy. Přestože se obě navzájem potřebují, jejich soužití by se nedalo nazvat ideální. A přestože se Evy snaží pomoci sobě, dceři i oběma svým přátelům, kteří jsou stejní ztroskotanci jako ona, nedaří se jí. Opět sáhne alkoholu, protože na dně sklenky se dají její i jejich starosti zvládnout lépe....................

Co na to říci, představení bylo jedním slovem úžasné.
Vždycky jsem chtěla paní Stašovou vidět hrát naživo a musím říci, že tahle paní je opravdu herečka s velkým H.





A to je dnes vše.
Užívejte se víkend.
vaše EvaLuna






Žádné komentáře:

Okomentovat