Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

neděle 22. března 2015

Jaro je tady !!!!

Podle kalendáře byl v pátek PRVNÍ JARNÍ DEN. A byl a spolu s ním i zatmění Slunce, při kterém se opravdu docela ochladilo. Zatmění jsme pozorovali přes svářečskou kuklu a musím tedy říct, že to byla parádní podívaná.Včera se jaro potvrdilo, ale i když sluníčko přímo vybízelo k procházce tak foukal studený vítr. Takže vyzbrojena hůlkami, bundou a slunečními brýlemi jsem vyrazila na inspekci na zahradu. Tam už bylo jaro v plném květu tak jsem udělala pár fotek mobilem.









 A tuhle nádheru máme na zahradě


Dneska bylo u nás docela zataženo, ale řekla bych, že bylo o něco tepleji než včera. Tedy pokud to mohu posoudit při přechodu z paneláku na parkoviště a zpět. To byla dneska má veškerá venkovní aktivita.
A taky jsem zkoušela upéct sušenky. Sice jsem je měla tak trošičku tmavší, ale rodina se shodla, že to tak mají rádi a že je to takhle upečené dobře.



S těstem se dobře pracovalo i když vypadalo jako zobání pro slepice.
Dělala jsem z dvojité dávky.




Upečené jsem lehce pocukrovala moučkovým cukrem



SUŠENKY Z OVESNÝCH VLOČEK A KOKOSU

180 g másla
120 g medu
2 vejce
1 vanilkový cukr
400 g jemných ovesných vloček
80 g hladké mouky
1 prášek do pečiva
120 g strouhaného kokosu

Máslo a med jsem postupně rozpustila v hrnci na velmi mírném plameni na sporáku.
Do mísy jsem si dala vejce a vanilkový cukr a pořádně rozmixovala. Potom jsem postupně přidávala sypké ingredience a postupně dolévala vychladlým máslem s medem.
Na plech jsem dala pečící papír a rukou namočenou ve studené vodě jsem tvarovala placičky.
Pekla jsem na 175 stupňů cca 10 minut. Potom jsem je sundala z plechu a pocukrovala moučkovým cukrem.

A to je z mého kulinářského okénka vše.
Přeji krásný zbytek neděle.
vaše EvaLuna

2 komentáře: