Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

pátek 8. května 2015

LOSOS NA BYLINKÁCH

Dnes nám začal druhý prodloužený víkend krásným dnem plným sluníčka. Bohužel beru antibiotika a tak se mu musím zdaleka vyhýbat. A přitom jsem  měla tolik plánů na zahrádce.
No nedá se nic dělat. Doktor i paní v lékárně mě před sluníčkem důrazně varovali.
Venku dnes chodili všichni v tričku - to já sice taky, ale doma.

Včera jsem byla na rychlém nákupu v Lídlu. Původně jsem chtěla nakoupit nějaké maso, ale chlaďáky byly skoro prázdné a tak nějak nebylo moc z čeho vybírat.
A tak jsem nakonec koupila LOSOSA. Už jsme ho dlouho neměli a tak zbývalo jenom vymyslet co s ním. Dnešní oběd jsem tedy pojala rychle a zdravě.
Na pánvi jsem na olivovém oleji lehce osmažila asi čtyři na jemno nakrájené stroužky česneku a odstavila. Mezitím jsem otrhala moji mini zahrádku na balkoně. Zatím jenom bazalku a rozmarýn.
Přidala jsem petrželku, vše jsem nakrájela a dala do misky. Zakapala jsem vše šťávou z poloviny citronu a přidala jsem česnek i s olejem. Lososa jsem omyla, osušila, osolila a opepřila. Dala jsem ho do pekáčku vyloženého pečícím papírem a na jednotlivé kousky jsem navrstvila bylinkovou směs.
Dala do trouby a bylo hotovo. Jako příloha byly šťouchané brambory a domácí tatarka.








Tady je moje mini zahrádka, kterou se chystám v nejbližší době rozšířit.
Dneska se mi hodily na vaření obě bylinky, takže jsem byla ráda, že jsem ty chudinky ovadlé koupila v MAKRU minulý týden a zatím to vypadá, že se jim daří.

Přeji všem krásný prodloužený víkend
všechny vás zdraví
vaše EvaLuna


1 komentář:

  1. Vypadá to víc než dobře, lososa jsme minulý týden grilovali, ale ten tvůj vypadá líp:-)))

    OdpovědětVymazat