Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

pátek 1. května 2015

KRÁLOVA ZAHRADNICE

Tak na tento film jsem chtěla vyrazit do kina hned, jak jsem zjistila že existuje. V tomto případě díky za reklamy, které normálně nesnáším. Včera jsem se včera domluvila s kamarádkou co také zbožňuje herečku Kate Winslet a vyrazily jsme. Koupily jsme zamluvené lístky což bylo v tomto případě zbytečné, protože v kině nás bylo asi 10, ale to nám vůbec nevadilo. Naopak. Dobrá káva a zákusek nás před filmem příjemně posilnily a tak jsme si mohly v klidu vychutnat dobu Ludvíka XIV.  A i to mě na filmu lákalo. Versailles a jeho zahrady, které jsem před lety navštívila.

Jinak Kate Winslet opět výborná. Tahle herečka s velkým H zahraje opravdu všechno.
V roli Sabine de Barra jí člověk věřil i to, že se jako obyčejná zahradnice mohla setkat s králem Slunce osobně. Trocha intrik, trocha zahradničení a trocha lásky. Když to všechno smícháte dohromady, je z toho odpočinkový film na skoro dvě hodiny.

Takže za mne - doporučuji.

A to je z mé dnešní návštěvy kina vše.
všechny vás zdravím
vaše EvaLuna

Žádné komentáře:

Okomentovat