Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

neděle 23. listopadu 2014

Brigáda

Dnes vyrazila většina naší rodiny na brigádu na chatu. Děda si objednal dřevo a tak se jelo řezat, štípat a uklízet dřevo. Sice jsme si mákli, ale za tři hodiny byla hromada dřeva složena a uklizena pod střechou. Odměnou byl výborný oběd a spokojenost prarodičů. Počasí nám přálo a tak jsme makali, až se z nás chvílemi doslova a do písmene kouřilo. Podle dědy dřeva není nikdy dost. A je to tak. Takže až se nás zima zeptá, co jsme dělali v zimě, můžeme v klidu odpovědět že máme na chatě slušnou zásobu. Pro ty, kdo se dřevem topí to asi není žádná velká hromada, ale u nás se na chatu v zimě moc nejezdí, takže zásoba docela slušná. Ostatně můžete posoudit sami. Jeden syn řezal, druhý štípal a já jsem dělala styčného důstojníka s kolečkem a rovnala jsem dřevo ke kolně.




Dřevo je ve dvou řadách a skládala jsem je jak vysoko jsem dosáhla.

Naši snahu přišly podpořit i místní kočky, které naši návštěvu pozorovaly z dáli a jako bonus se mohly posilnit zbytky oběda.


V pátek mi také poštou dorazil první dárek, Peněženka z Fléru od jedné moc šikovné paní.



A protože jsme byly včera s kamarádkou v kině, tak jsem po konci filmu zabrousila ještě do knihkupectví a koupila dvě knížky. Také vánoční dárky.





A to je dnes od nás vše
všechny vás zdraví
vaše EvaLuna

2 komentáře:

  1. Týý jo, teda jste si mákli:-)) Jsi šikulka. Pěkně jsi dřevo poskládala a ještě kočičky jsi nakrmila:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, jo když se vybičuji tak jsem schopná lecčeho ...............

      Vymazat