Moje Genius Loci

Moje Genius Loci

neděle 2. listopadu 2014

Mám své anděly

KONEČNĚ !!!! mám své anděly. Při návštěvách ostatních blogů jsem si vyhlédla andělíčky z polínek.
Už jsem se na ně chystala nějakou dobu, ale znáte to, pořád nebyl ten správný čas. Ale kdo si počká, ten se dočká. A tak jsem se konečně dočkala i já. A když už, tak dva. Na zahradě jsem si natrhala psí víno, dotáhla polínka, synek zatloukl hřebíky a ještě mi na moji žádost uřízl dva kousky prkna, které jsem natřela bílým Balakrylem. To aby mi andělíčci nepadali. Polystyrénové koule jsem také přetřela  a ozdobila. Křídla jsem vystřihla z kartónu a samozřejmě také natřela. Vyhrála jsem si s nimi celé sobotní odpoledne.



No a dneska, abych se náhodou nenudila jsem si řekla, že upeču něco dobrého a rychlého ke kávičce. No rychlé to moc nebylo, ale dobré určitě. Jenom mladší synek, který zbystřil formičky na pracny a nakonec z toho byly Madlenky byl trošku nevrlý. Zbytku rodiny to nevadilo. Kdybych se nevrhala do všeho po hlavě, tak jsem si při jejich pečení ušetřila spoustu práce. To máte tak. Brouzdala jsem na internetu, našla jsem si recept, opsala si ho a hurá do kuchyně. Všechno jsem si připravila, navážila, vyhrabala staré formičky na pracny, které už léta nepoužívám, protože jsou velké a dala jsem se do výroby těsta. No a když se mi všechno krásně spojilo, zdálo se mi těsto na to, abych ho dala do formiček poněkud řídké. A tak jsem přidávala a přidávala mouku. Těsto jsem šupla odpočívat do lednice a šupky dupky na internet. A jak si tak pěkně čtu další recepty na výrobu Madlenek, krve by se ve mně nedořezal. To těsto bylo řídké správně !!!! Takže jsem se vybičovala k záchranné operaci. Zadělala jsem na další dávku, dala jenom trochu mouky a zamixovala první dávku co byla moc tuhá. A šup s těstem zpátky do lednice odpočívat. Mezitím jsem umyla formičky, vytřela je máslem a vysypala polohrubou moukou. Po půl hodině začala akce MADLENKA. Už jsem to brala tak, že když bude nejhůř můžu těsto vždycky vyhodit. Nic horšího by se stát nemohlo. A víte co ? Marlenky nejenže vyskočily jak měly, ale šly i krásně vyklápět. Jenom jich máme pro malý pěší pluk. 
Co z toho pro mě  plyne za poučení ???? Než se do něčeho dám, zeptej se pořádně strejdy GOOGLA.
A tady je výsledek mé odpolední práce......




Tady hned po vytažení z trouby. Pekla jsem je 5 minut na 175 stupňů a cca 8 minut na 150 stupňů



Takhle prý má MADLENKA vyběhnout, tzn. udělá takovou čepici. Sice asi nemá prasknout, ale na chuti to nic neubralo .................


A tady už pěkně vychlazené čekající na posypání moučkovým cukrem







Tak a tady konečně hotovo.

A kdyby některá z vás dostala na MADLENKY chuť, tady je odkaz:

http://unavenavarecka.blogspot.cz/2014/10/medove-madeleines.html

S přáním krásného zbytku neděle
vaše EvaLuna


MÉ VLASTNÍ FOTKY MŮŽETE POUŽÍVAT POUZE S MÝM PÍSEMNÝM SOUHLASEM. DĚKUJI ZA POCHOPENÍ.

Žádné komentáře:

Okomentovat